جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عراق و ژاپن

تیم ملی فوتبال عراق صدرنشین و ژاپن دوم گروه D جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شدند تا معادلات متفاوتی در مرحله حذفی شاهد باشیم. حریفان احتمالی این تیم‌ها همچنین احتمال صعود اندونزی به عنوان تیم سوم گروه مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ با انجام دو بازی پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتبال عراق و ژاپن به‌ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم به‌صورت قطعی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات شدند و اندونزی نیز به‌عنوان تیم سوم شانس حضور در مرحله حذفی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم عراق و ژاپن

حریف احتمالی عراق در مرحله یک‌هشتم نهایی

عراق با پیروزی در سه بازی متوالی صدرنشین گروه چهارم شد و برخلاف پیش‌بینی‌ها جای ژاپن را در این جایگاه گرفت. به این ترتیب عراقی‌ها باید با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های دوم، پنجم یا ششم که به‌ترتیب سوریه، بحرین و عمان خواهند بود دیدار کند و در مرحله یک‌چهارم برنده این جدال به‌مصاف برنده بازی احتمالی تاجیکستان و امارات می‌رود.

حریف احتمالی ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال ژاپن با قطعی‌شدن جایگاه دومی‌اش در گروه چهارم، در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها به‌مصاف صدرنشین گروه پنجم می‌رود که تا پایان بازی‌های دوم آن تیم اردن است. همچنین برنده این تقابل باید در مرحله یک‌چهارم نهایی در سمت سخت و مهم جدول با برنده دیدار صدرنشین گروه سوم (ایران) و یکی از تیم‌های سوم گروه‌های اول (چین)، (سوریه) و (عمان) مصاف داشته باشد.

احتمال حضور اندونزی در مرحله یک‌هشتم نهایی

تیم سوم گروه چهارم اندونزی است که جایگاه این تیم علی‌رغم شکست مقابل ژاپن دست‌نخورده باقی ماند. اندونزی سه امتیاز دارد و شانس بسیار کمی برای حضور این تیم در بین چهار تیم برتر سوم مرحله گروهی و قرار گرفتن در جدول مرحله حذفی می‌توان قائل شد اما چنانچه بتواند در مرحله یک‌هشتم نهایی قرار بگیرد حریف قطر یا استرالیا می‌شود. شکست سنگین بحرین یا تساوی عمان تنها راه‌های صعود اندونزی به دور بعد خواهد بود.

کد خبر 722839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.