ترافیک سنگین در معابر تبریز بر اثر برف و کولاک

بارش سنگین و شدید برف همراه با برودت هوا که از ساعات اولیه بامداد چهارشنبه آغاز شده و ادامه دارد، کلانشهر تبریز را در محاصره برف و کولاک قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بارش برف همراه با کولاک و کاهش دمای هوا هم‌اکنون _چهارشنبه، چهارم بهمن_ موجب ایجاد یخبندان در معابر و بیشتر خیابان‌های تبریز شده است و با وجود تلاش‌های شهرداری برای برف‌روبی و محلول‌پاشی، به دلیل شدت بارش‌ها این اقدامات اثرگذار نبوده است.

در حال حاضر خیابان‌های تبریز به علت نبود امکان حرکت خودروها و لغزندگی معابر با ترافیک سنگین مواجه است و با کمبود امکانات، محلول‌پاشی به خوبی مقدور نشده است.

علی‌رغم تلاش نیروهای خدمات شهری منطقه ۵ تبریز تردد در برخی محلات و معابر شرق تبریز به سختی صورت می‌گیرد.

درحالیکه عملیات محلول‌پاشی معابر منطقه ۵ با ظرفیت ۶۰۰ هزار لیتر با هفت دستگاه تانکر ۱۵ هزار لیتری، چهار دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری، ۹ دستگاه تانکر دو هزار لیتری و سه دستگاه تانکر ۵ هزار لیتری صورت می‌گیرد با این حال تداوم بارش برف، تردد در برخی معابر شرق تبریز را دچار مشکل کرده است.

گزارش میدانی خبرنگاران ایمنا در آذربایجان‌شرقی حاکی از این است که هم‌اکنون خیابان‌ها و معابر تبریز گرفتار برف و یخبندان بوده و ترافیک سنگین بر شهر حاکم شده است.

کد خبر 722837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.