بوستان سعدی آخرین میزبان جشنواره علی‌گویان

کارشناس ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی استان اصفهان خبر از برگزاری آخرین روز از جشنواره علی گویان داد.

نادر رهرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری جشنواره علی‌گویان اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) جشنواره ورزشی علی‌گویان از روز شنبه _ سی‌ام دی تا روز چهارشنبه _ چهارم بهمن _ در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی استان اصفهان برگزار شد. ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی آقایان شامل باغ غدیر، پارک گل‌محمدی، ورزشگاه امام خمینی، ناژوان و ایستگاه صبحگاهی باستانی بوستان سعدی بود.

وی افزود: برگزاری هم‌نوازی مرشد زورخانه‌ای در وصف و مدح امیرالمومنین (ع)، تبریک میلاد حضرت علی (ع) و پذیرایی به همراه ورزش صبحگاهی از ساعت هفت تا هشت صبح سه‌شنبه _ سوم بهمن_ در مجموعه ناژوان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

کارشناس ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی استان اصفهان با اشاره به اجرای جشنواره علی‌گویان در بوستان سعدی تصریح کرد: ایستگاه شماره یک صبحگاهی باستانی استان اصفهان واقع در بوستان سعدی از سال ۱۳۶۸ به مربیگری تیمور مانیان از پیشکسوتان این رشته تا به امروز فعالیت داشته و تنها ایستگاه صبحگاهی باستانی در کشور به شمار می‌رود که هرروز صبح با صدای ضرب و زنگ و چرخ، پهلوانان کلان‌شهر شهید پرور اصفهان برای ورزش اعلام آمادگی می‌کنند و به همین دلیل آخرین روز از این جشنواره باشکوه را که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد به این ایستگاه اختصاص دادیم.

بوستان سعدی آخرین میزبان جشنواره علی گویان

کد خبر 722836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.