واریز بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده به حساب شهرداری‌های مازندران

مدیرکل امور مالیاتی مازندران از واریز بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده به حساب شهرداری‌های مازندران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محسن اسلامی عصر امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این نهاد اظهار کرد: طی این مدت به مبلغ ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر استان واریز شده است.

وی افزود: این واریزی‌ها مسئولیت سنگینی را به عهده شهرداری‌ها قرار می‌دهد که در عمران و آبادانی و فرهنگ سازی مالیاتی نقش مهمی داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران مطرح کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری مبلغ ۶,۹۰۰ میلیارد تومان مالیات وصول شده است که رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

اسلامی با بیان اینکه رؤسای امور باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در بحث ماده ۲۳۸ برای تعیین میزان مالیات حقه دولت به توافق برسند و نگذارند پرونده‌ها به هیئت‌ها انتقال پیدا کند، در پایان خواستار سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های مالیاتی مخصوصاً صد پرونده مهم عملکرد و ارزش افزوده را با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال شدند.

کد خبر 722817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.