توزیع ۳۰۰۰ وسیله گرمایشی میان مددجویان خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۳۰۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، جمال شیبه امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود.

وی افزود: ۳۰۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرم کن با مشارکت نیکوکاران و قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه خوزستان تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، ادامه داد: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

شیبه تاکید کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: خیران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی لبخند محبت و مهربانی بر لبان نیازمندان بنشانند.

کد خبر 722815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.