فوت عابر پیاده بر اثر برخورد با پراید در لاهیجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده در شهر لاهیجان منجر به فوت زن ۶۷ ساله شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان آزادگان شهر لاهیجان، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری پراید با دو عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: در این تصادف شدید یکی از عابران پیاده که زنی ۶۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی‌احتیاطی و بی توجهی راننده سواری پراید به جلو تشخیص دادند.

این مقام انتظامی بی‌توجهی به جلو در رانندگی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و تصریح کرد: صحبت با تلفن همراه باعث حواس‌پرتی راننده و نافرمانی اندام‌های مختلف حرکتی بدن از مغز شده و باعث بروز تصادف می‌شود.

کد خبر 722807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.