مشارکت در انتخابات بیانگر و نماد اقتدار کشور است

فرماندار سمنان گفت: مشارکت در انتخابات بیانگر و نماد اقتدار یک کشور است و تمامی اهداف دشمنان این است که به هر نحوی انتخابات را تحت الشعاع تبلیغات سوء خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد بهرامی، امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در جمع تشکل‌های دانش آموزی سمنان اظهار کرد: میزان تأثیرگذاری این تشکل‌ها به مراتب از معلمان بیشتر است.

وی با بیان اینکه یک تشکل خوب با مدیریت مناسب و دغدغه مند می‌تواند ساختار فکری یک مدرسه را تغییر دهد، افزود: یکی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین پایه‌های گام دوم انقلاب تشکل‌های دانش آموزی است، زیرا این دوران، دورانی است که شاکله فکری یک فرد شکل می‌گیرد و ترمیم می‌شود.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی دارد، لذا ساختار و ساز و کار باید طوری برنامه‌ریزی شود تا تمامی بخش‌ها اعم از مدیریتی، اقتصادی، سیاسی و … بر اساس یک سیستم مرکزی فرهنگی حول یک مدیریت قوی به انجام برسد.

بهرامی تصریح کرد: تشکیل این گونه جلسات دو ویژگی مهم خواهد داشت. ویژگی اول ارائه راهکارهای فکری مناسب و ویژگی دوم در راستای تبیین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از اندیشه‌های موجود می‌توان استفاده کرد.

وی خبرنگاری و خبرنویسی را یکی از عوامل مهم ارتقای سواد رسانه‌ای برشمرد و افزود: هر چقدر این سواد در دانش آموزان افزایش یابد، ما با جامعه هدفی که سواد رسانه‌ای آن‌ها گسترش پیدا کرده مواجه خواهیم شد.

فرماندار سمنان گفت: هر دوره از انتخابات حساس‌تر از ادوار گذشته است که این امر نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی است و گویای این مهم می‌باشد که در یک مسیر درست در حال حرکت هستیم.

بهرامی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات بیانگر و نماد اقتدار یک کشور است و تمامی اهداف دشمنان این است که به هر نحوی انتخابات را تحت‌الشعاع تبلیغات سو خود قرار دهند.

کد خبر 722732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.