آماده‌باش ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه خودروی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اعلام اینکه ۹۰۰ معبر اصلی مناطق پنج‌گانه شهری از سوی ۹۰۰ پاکبان و صد دستگاه خودرو این سازمان در حال برف‌روبی است، گفت: اولویت بازگشایی و برف‌روبی، معابر اصلی و پرتردد بوده و به‌تدریج معابر فرعی نیز برف‌روبی می‌شود.

هادی بصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با توجه به آغازش بارش برف از بامداد امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ اظهار کرد: هم اینک ناوگان ماشین‌آلات مدیریت شهری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی همچنین سهولت در تردد شهروندان است.

وی با بیان اینکه پیرو اطلاعیه هواشناسی و اعلام وضعیت نارنجی، ماشین‌آلات و پاکبانان نواحی شش‌گانه سازمان مدیریت پسماند در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: فعالیت پاکبانان و ماشین‌آلات این سازمان بی‌وقفه است و نیروها از شب گذشته تا زمانی که معابر به صورت کامل بازگشایی شوند، در آماده‌باش و خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اعلام اینکه ۹۰۰ معبر اصلی مناطق پنج‌گانه شهری از سوی ۹۰۰ پاکبان و صد دستگاه خودروی این سازمان در حال برف‌روبی است، اظهار کرد: اولویت بازگشایی و برف‌روبی، معابر اصلی و پرتردد است و به‌تدریج معابر فرعی نیز برف‌روبی می‌شود.

بصاری ادامه داد: جهت تسهیل در عبور و مرور شهری، خودروهای ویژه‌ای در معابر پرخطر هنگام بارش برف مستقر شده‌اند، همچنین مخازن و کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جای‌گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه این سازمان با بسیج تمام تجهیزات در تلاش برای رفع موانع موجود ناشی از بارندگی بوده از شهروندان درخواست کرد که یاریگر مدیریت شهری در زمان بارش‌ها باشند و جهت تسهیل در امر پاک‌سازی معابر از تردد با خودروهای تک سرنشین و غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات محلات خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل با اعزام اکیپ‌های ویژه سازمان اقدام شود.

کد خبر 722721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.