نتایج بررسی صلاحیت خبرگان هنوز به وزارت کشور ابلاغ نشده است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه درخواست ما این است که نتایج بررسی صلاحیت خبرگان حتما امروز اعلام شود، گفت: شورای نگهبان هنوز اسامی را به وزارت کشور اعلام نکرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شورای نگهبان هنوز اسامی را به وزارت کشور اعلام نکرده است و طبق جدول زمان‌بندی نتایج باید طی امروز و فردا به وزارت کشور ابلاغ شود.

وی افزود: تأیید صلاحیت‌ها به عهده شورای نگهبان به ویژه فقهای شورای است، از این جهت باید منتظر باشیم. احتمالاً هنوز جلسه شورا به پایان نرسیده، اما درخواست ما این است که حتماً امروز به ما اعلام شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این گفته بود که بر اساس جدول زمان‌بندی، نتایج بررسی صلاحیت‌ها روز چهارم و پنجم بهمن ابلاغ می‌شود. داوطلبانی که نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت خود، اعتراض دارند، طی سه روز از ششم تا هشتم بهمن می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند. رسیدگی به اعتراضات از شورای نگهبان به مدت ۱۰ روز از نهم تا هجدهم بهمن ادامه خواهد داشت. نامزدها از بیست‌وپنجم بهمن تا نهم اسفند به مدت ۱۵ روز برای تبلیغات فرصت دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 722710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.