تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در شیفت بعدازظهر امروز چهارشنبه ۴ بهمن

مدارس در چند منطقه آذربایجان شرقی امروز، چهارشنبه در شیفت بعدازظهر غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز، فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه در شیفت بعدازظهر امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه اهر در تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت بعدازظهر غیرحضوری است. فعالیت مدارس منطقه ترکمانچای در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت بعدازظهر غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه ورزقان در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت بعدازظهر غیرحضوری است. منطقه خواجه نیز در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه عشایری نیز فعالیت تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شیفت بعدازظهر غیرحضوری است. مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

همچنین پیرو اطلاعیه آموزش و پرورش در منطقه سراب، مرند و بستان‌آباد به دلیل برودت هوا و بارش برف، فعالیت‌های آموزشی در تمام مقاطع شهری و روستایی در شیفت بعدازظهر به صورت غیرحضوری است.

فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش‌دبستانی و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل است و زمان جدید مراجعه به اولیا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 722687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.