پیش‌بینی ۱,۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۱۴۰۳ برای رینگ چهارم اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳ حدود ۱,۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رینگ چهارم منظور پیش‌بینی شده است که ۱,۰۰۰ میلیارد تومان آن از سوی شورای اسلامی شهر پذیرفته و مقرر شد اگر پروژه به سرعت پیش رود، مابقی مبلغ در مراحل احداث تعلق گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری اصفهان یکی از پروژه‌های مهم وعده داده شده، حلقه حفاظتی یا رینگ‌چهارم شهر اصفهان بود که عملیات اجرایی رینگ در محدوده‌های مختلف شهری همزمان با آغاز فعالیت این دوره آغاز شد.

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی اثرات خوبی در روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، آلودگی هوا و ترافیک رینگ سوم مرکز شهر اصفهان دارد، افزود: کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ قسمتی از تعریض رینگ چهار است که امروز عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران شهرداری آغاز می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه طول این قسمت از رینگ ۳ کیلومتر است، تصریح کرد: این مسیر به‌عنوان ترانزیت از شمال به جنوب است که دو عرض ۲۰ متری به‌صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

کشاورزراد با بیان اینکه احداث رینگ چهارم اثرات خوبی در مباحث ترافیکی و کاهش آلودگی هوا دارد، گفت: از ابتدای این دوره عملیات اجرایی رینگ چهارم را در منطقه ۱۵ از کیلومتر صفر تا چهار آغاز کردیم که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی و هزار میلیارد تومان قرارداد اجرایی این پروژه شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این مسیر به طول ۳ کیلومتر واقع در منطقه ۶ است که عملیات اجرایی آن حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از پل اشکاوند به سمت سپاهان‌شهر ادامه پیدا می‌کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم در این دوره مدیریت شهری حدود ۱۷ کیلومتر از ۷۸ کیلومتر رینگ چهارم را به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۳ حدود ۱,۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رینگ چهارم منظور پیش‌بینی شده است که ۱,۰۰۰ میلیارد تومان آن از سوی شورای اسلامی شهر پذیرفته و مقرر شد اگر پروژه به سرعت پیش رود، مابقی مبلغ در مراحل احداث تعلق گیرد.

کد خبر 722680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.