انبار مواد غذایی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع طعمه حریق شد + عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره حریق در یک انبار موارد غذایی اظهار کرد: حادثه مذکور در جاده قدیم کرج شهرک دانش امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در ساعت ۵:۰۴ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک سوله بزرگ با سقف شیروانی قدیمی به وسعت هزار متر مربع بود که با قفسه‌های فلزی طبقه‌بندی شده و مملو از مواد غذایی و به‌طور کامل شعله‌ور بود، افزود: شش ایستگاه آتش‌نشانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانی شهر قدس نیز هم‌زمان به محل آتش‌سوزی رسید.

انبار موادغذایی به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع طعمه حریق شد + عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تصریح کرد: ضلع شمال انبار ساختمان‌های مسکونی بود که آتش‌نشانان برای پیشگیری از خطر این قسمت را تخلیه کردند، اطراف محل حادثه نیز چندین کارگاه وجود داشت که ممکن بود شعله‌های آتش به آنجا سرایت کند.

وی ادامه داد: آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان از روی سقف و نفوذ به داخل عملیات اطفا را آغاز کردند، بر اثر شدت حرارت سقف محل حادثه ریزش کرده بود، در این حادثه تلفات و مصدومیت جانی نداشتیم.

کد خبر 722679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.