پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برای شهادت حاج صادق امیدزاده

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج صادق امیدزاده پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم سردار حجت الله امیدزاده (حاج صادق) پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از نظامی و انتظامی با خدای خود عهد بسته‌اند با فدا کردن جانشان به فرموده امام علی (ع) عمل نموده و خصم ظالم و عون مظلوم باشند.

حضور حاج قاسم سلیمانی و حاج صادق امیدزاده و هم رزمان عزیزشان و سپاه مقتدر پاسداران در سوریه برای جلوگیری از بی حرمتی حرامیان به حرم حضرت زینب (س) و تأمین امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران بوده و هست.

درود خدا بر ملت بزرگ، بصیر و قدر شناس ایران که اینگونه قدرشناس خادمان خود می‌باشند و اینگونه تجلیل از شهیدان عزیز می‌نمایند.

اسرائیل کودک کش و خبیث بداند پاسخ سخت این ترورها و جنایات را در زمان و مکان مقتضی دریافت خواهد نمود.

موشک‌های بالستیک و نقطه زن سپاه خواب راحت را از شما گرفته، هر لحظه منتظر حادثه باشید و بدانید هم‌رزمان حاج قاسم و حاج صادق کاری کرده‌اند که روزشمار نابودی تان آغاز گردیده، دیگر در دنیا آسوده نخواهید بود و در آخرت هم عذاب سخت خدا در انتظار شماست.

کد خبر 722620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.