اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمانی

آیین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، این مراسم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس و اعضای هیئت‌های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان و تیراندازی با کمان انجام شد.

صنایع کرمان ورزشکاران پاراآسیایی را زیر چتر حمایتی خود بگیرند

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: استانی که چند هزار میلیارد ریال در ورزش هزینه می‌کند، حمایتی از ورزشکاران پاراآسیایی خود ندارد؛ در حالی که صنایع کرمان باید این ورزشکاران را نیز زیر چتر حمایتی خود بگیرند.

وی افزود: امروز در خدمت قهرمانان ورزشی هستیم که در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین موفق شدند افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کنند و بارها و بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند و همچنین در کسب جایگاه دومی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها سهم عمده‌ای داشتند.

به گزارش ایمنا، هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران کرمانی حاضر در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین اهدا شد.

کد خبر 722596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.