دستگاه سنگ‌شکن در اختیار بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان قرار می‌گیرد

وزیر بهداشت از توسعه بخش آی‌سی‌یو و سی‌سی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان خبر داد و گفت: دستگاه سنگ شکن در اختیار این بیمارستان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، بهرام عین اللهی امروز- سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه- در حاشیه سفر یک‌روزه به شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان ۸۶ تخت مصوب و ۱۱۰ تخت فعال دارد، اظهار کرد: این بیمارستان ۹۰ درصد اشکال تخت دارد.

وی افزود: در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان ۳۲ پزشک متخصص و ۱۱۰ پرستار مشغول خدمت هستند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان کمبود جراح مغز و اعصاب است، ادامه داد: پروژه توسعه بخش آی سی یو، و سی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) در دستور کار وزارت بهداشت است که در سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان نیز ۲۷ میلیارد تومان برای آن مصوب شد و اکنون در حال تخصیص است.

عین‌اللهی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مردم اجرای آنکولوژی بیماران سرطانی در بیمارستان امام حسین (ع) است که امید می‌رود با کمک دانشگاه علوم پزشکی به زودی انجام شود.

وی با اشاره به رونمایی از آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهر گلپایگان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده به زودی دستگاه سنگ شکن در اختیار بیمارستان امام حسین (ع) قرار می‌گیرد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیمارستان آیت الله گلپایگانی شهر گوگد در حد یک کلینیک تخصصی فعال است، افزود: در صورت واگذاری به وزارت بهداشت و درمان تعرفه آن دولتی، و تجهیزات پزشکی آن کامل می‌شود تا خدمت رسانی بهتری به بیماران ارائه شود.

بازدید از پروژه مرکز درمانی خیریه آیت‌الله گلپایگانی گوگد، رونمایی از یک دستگاه آمبولانس جدید پایگاه اورژانس شماره یک گلپایگان، بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان، کلنگ‌زنی عملیات ساخت مرکر جامع خدمات سلامت تاجداری محله الوند شهر گلپایگان، بازدید از محل احداث بیمارستان جدید شهرستان خوانسار و بازدید از بیمارستان فاطمیه خوانسار و پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر خوانسار در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت به شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار انجام شد.

کد خبر 722529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.