تخصیص ۱۳۵ واگن قطار شهری به ناوگان ریلی شهرداری تبریز

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور از تخصیص ۱۳۵ واگن قطار شهری به ناوگان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید سجاد انوشه ظهر امروز _سه شنبه سوم بهمن_ در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه ملی "شهریران" اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرهای کشور مطابق با قرارداد منعقد شده برای خرید واگن‌های قطار شهری، سهم تبریز از این میزان ۱۳۵ واگن است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های کلان شهرداری تبریز در راستای تقویت زیرساخت‌های شهری افزود: سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، آماده همکاری و حمایت حداکثری از برنامه‌های راهبردی مدیریت شهری تبریز است.

انوشه تصریح کرد: سهم شهرداری تبریز از میزان تخصیص اوراق مشارکت برای تکمیل پروژه‌های کلان و زیرساختی نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری دارد.

وی همچنین ادامه داد: امسال شاهد تحولات مثبتی در حوزه مدیریت پسماند شهری در تبریز بودیم و در همین راستا سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای تسهیل روند اجرایی این پروژه‌ها وارد فاز عملیاتی شده است.

انوشه اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در حوزه‌های اقتصادی، توسعه حمل و نقل عمومی، خدمات شهری و مدیریت پسماند و توسعه پایدار شهری اقدامات خوبی را انجام داده است و امیدواریم این روند در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

نمایشگاه «شهریران» به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از ۱ الی ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور شهرداری‌های سراسر کشور و شرکت‌های مدیریت شهری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 722524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.