رسیدگی به نیازمندان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

دادستان کل کشور گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب، سریع به سراغ رسیدگی به نیازمندان رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دادستانی کل کشور و سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب، سریع به سراغ رسیدگی به نیازمندان رفت. در آن زمان، یک سری نیازهای عمومی و یک سری نیازهای شخصی شامل افراد نیازمند و آسیب‌دیده که باید به آنها کمک می‌شد، وجود داشت.

وی با بیان اینکه خدمت در سازمان بهزیستی ریا بردار نیست، افزود: این سرمایه بزرگی است که انسان با کار در این سازمان توفیق خدمت یابد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در آستانه ورود به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، گفت: ایام الله دهه فجر نزدیک است و خدمت همه شما حاضران در این مجلس مهم است، تاکید می‌کنم بیانیه گام دوم را پیوسته مطالعه کنید، چرا که یکی از مصادیق جهاد تبیین پرداختن به این سند است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و عمل به فرامین بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: آگاهی نوجوانان و جوانان با پیشرفت‌های نظام بر اساس تأکیدات این سند وظیفه تک تک ماست، از همه فضاها برای تبیین و اطلاع رسانی (بیانیه گام دوم انقلاب)، این سند مهم استفاده کنید.

کد خبر 722509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.