استودیو تبلیغاتی جنجالی در تهران خبرساز شد!

حالا اما چند روز پیش، یک استودیو تبلیغاتی در تهران، به واسطه انتشار یک تیزر تبلیغاتی با روشی خلاقانه در متن و حاشیه همه خبرها قرار گرفت و کلی سر و صدا هم به پا کرد. اما موضوع چه بود و چرا این کلیپ اینقدر سر و صدا کرد؟

در همین روزهای اخیر و در بحبوبه حوادث گوناگون دیماه، یک استودیو تبلیغاتی در تهران به خاطر ساخت یک تیزر تبلیغاتی خبرساز شد. این روزها، همه کسب و کارها به نوعی می‌خواهند در بازار بیشتر دیده شوند تا به بقای خود در بین دیگر کسب و کارها کمک کنند. برای همین، به دنبال یکسری راه و روش های عجیب و غریب هستند تا به واسطه آن، بتوانند به طور ویژه تر دیده شوند.

انتشار تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی گاها حاشیه ساز می‌شود. اتفاقا هدف طراحان این سناریوها، دیده شدن بیشتر از طریق بولد شدن این حاشیه است.

حالا اما چند روز پیش، یک استودیو تبلیغاتی در تهران، به واسطه انتشار یک تیزر تبلیغاتی با روشی خلاقانه در متن و حاشیه همه خبرها قرار گرفت و کلی سر و صدا هم به پا کرد. اما موضوع چه بود و چرا این کلیپ اینقدر سر و صدا کرد؟

از مهمترین مزایای این کلیپ منتشر شده توسط این استودیو تبلیغاتی در تهران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن یک سناریو خلاقانه

شما از ابتدا تا 70 درصد روند کلیپ، اصلا متوجه نمی‌شوید که در حال مشاهده یک تیزر تبلیغاتی هستید. این به خاطر نوشتن یک سناریو خلاقانه توسط استودیو تبلیغاتی است.

  • استفاده از یک محیط روح انگیز

تصویربرداری تماما در یک فضای باز و سرسبز گرفته شده بود و به همین دلیل این موضوع سبب شد که حس و حال مخاطب با دیدن حال و هوای کلیپ بهتر شود.

  • استفاده از موزیک در ساخت کلیپ

برای ساخت کلیپ از موزیک های اختصاصی مربوط به برند استفاده شده بود و همین موضوع به دلچسب بودن ویدئو کمک شایانی کرد.

  • تبلیغات خوب

و در آخر تبلیغات خوب، باعث دیده شدن این ویدئو در سراسر شبکه های اجتماعی شد تا جاییکه خیلی جنجال به پا کرد و برخی آن را نقد و برخی آن را تشویق کردند.

حالا این استودیو تبلیغاتی در تهران کدام است؟ با استودیو ساترین آشنا شوید!

در تهران استودیو های تبلیغاتی زیادی هستند که در حوزه ساخت و انتشار تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند. اما همه آنها توانایی مدیریت پروژه های بزرگ و سنگین را ندارند.

برخی از استودیو های تبلیغاتی، یک پک کامل برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارائه می‌دهند، اما برخی دیگر، فقط بحث تصویربرداری و صدابرداری را برای شما هندل می‌کنند و یک کلیپ تبلیغاتی معمولی به شما تحویل می‌دهند.

اما استودیو ساترین، یکی از بهترین استودیوهای تبلیغاتی در تهران است و بیش از یک دهه است که در حوزه عکاسی حرفه ای و طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی فعال است.

استودیو تبلیغاتی جنجالی در تهران خبرساز شد!

بیایید کمی با خدمات استودیو ساترین که در این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است، آشنا شویم:

1- عکاسی تبلیغاتی

یکی از مهمترین نیازهای هر کسب و کار، عکاسی تبلیغاتی است. با توجه به اینکه فعالیت در شبکه های اجتماعی نیازمند فعالیت رسانه ای است، پس برای تبلیغات محصول در این بستر، نیاز به عکلاسی حرفه ای از محصولات داریم.

عکاسی تبلیغاتی البته باید توسط افراد متخصص و مجرب به وسیله یک سری از تجهیزات حرفه ای صورت بگیرد.

استودیو ساترین، با یک فضای مجهز و گسترده به همراه تجهیزات حرفه ای اعم از دوربین، لنز و وسایل نورپردازی، از صفر تا صد عکاسی تبلیغاتی شرکت ها را بر عهده می‌گیرد.

2- عکاسی صنعتی حرفه ای

از دیگر مواردی که استودیو ساترین در آن به صورت حرفه ای عمل می‌کند، عکاسی صنعتی است. عکاسی صنعتی، در واقع شاخه ای از عکاسی حرفه ای و تخصصی است که باید به وسیله تجهیزات خاص انجام شود.

معمولا در عکاسی صنعتی حرفه ای، خط تولید، محصولات صنعتی، محیط کار مورد هدف است.

به خاطر نیاز به تکنیک های خاص در عکاسی صنعتی، این کار باید به متخصصان امر سپرده شود، در غیر اینصورت، نتیجه مطلوب و مورد رضایت نخواهد بود.

3- عکاسی محصول

برای آنلاین شاپ ها، گرفتن عکس حرفه ای از محصولات به یک معضل تبدیل شده است. اگرچه می‌توان با یک گوشی معمولی هم از محصولات عکس گرفت، اما عکاسی محصول یکسری تکنیک هایی نیاز دارد که باید آن را به اهلش سپرد.

استودیو ساترین، هم تجهیزات حرفه ای و تخصصی برای عکاسی محصولات دارد و هم اینکه فوت و فن هایی برای یک گرفتن یک عکس خوب اعمال می‌کند که هم باعث وضوح بیشتر و هم باعث افزایش جذابیت تصاویر خواهد شد.

4- فیلمبرداری صنعتی و تبلیغاتی

فیلمبرداری صنعتی و تبلیغاتی هم یک شاخه دیگر از فعالیت های استودیو تبلیغاتی ساترین است. این نوع فیلمبرداری به خاطر حساسیت هایی که دارد، نمی‌تواند به افراد مبتدی سپرده شود، چون هزینه بالایی روی دست کارفرما می‌گذارد. همچنین نیازمند تجهیزات بسیار حرفه ای است که احتمالا آنها را ندیده اید. مثل دوربین های بلک مجیک، سونی و غیره!

اما استودیو ساترین، با داشتن افرادی مجرب و متخصص در این حوزه، می‌تواند از صفر تا صد خدمات فیلمبرداری صنعتی و تبلیغاتی شما را مدیریت نماید.

5- ساخت تیزر تبلیغاتی

و اما موضوعی که در ابتدا مطلب را درگیر کرد، همین مبحث ساخت تیزر تبلیغاتی بود. ساخت تیزر تبلیغاتی، از چندین بخش تشکیل شده است و به یک موضوع ختم نمی‌شود.

یعنی از نویسندگی و کارگردانی گرفته تا فیلمبرداری و صدابرداری، همه باید در خدمت تیم باشند تا یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای ساخته شود.

در نهایت نیز، نوبت به ویرایش، تدوین و اصلاح رنگ ویدئوها می‌رسد. همه موارد باید در کنار هم به صورت حرفه ای و تخصصی پیاده سازی شوند تا در نهایت یک خروجی با کیفیت و عالی داشته باشیم.

بسیاری از کلیپ های تبلیغاتی که ما در اینستاگرام می‌بینیم، بدون سناریو هستند و یک فرد در روبروی دوربین قرار می‌گیرد و از ویژگی های برند یا محصول تعریف می‌کند. اما نکته ای که وجود دارد، این است که تیزرهای تبلیغاتی سناریو دار، حرفه ای تر و هدفمندتر هستند.

جمع بندی و سخن پایانی

حالا اما با تمامی خدمات استودیو ساترین آشنا شدیم. این استودیو، چندین سال است که با داشتن یک تیم حرفه ای، در حال اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر تهران است. البته کار این استودیو به تهران محدود نمی‌شود و مناطقی همچون کرج، شمال، اصفهان و شیراز نیز تحت پوشش این استودیو تبلیغاتی که زیر نظر استاد شجاع الدین آقایی اداره می‌شود، قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، راه های ارتباطی زیر را برای شما قرار داده ایم:

  • آدرس سایت: https://satrinco.com
  • شماره تماس: 09123173082
  • آدرس پستی: تهران، ولنجک، خیابان بیست و یکم
کد خبر 722504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.