مجلس انقلابی ضرورت جامعه امروز ایران است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز اتفاقاتی در دنیا در حال رخ دادن است و یک مجلس انقلابی برای جمهوری اسلامی ایران نیاز است، چنین مجلسی یکی از ضرورت‌ها و نیاز جامعه امروز ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مسعود حمیدی نژاد، امروز _سه شنبه سوم دی_ در شورای اداری اهواز اظهار کرد: امام جامعه ما از آغازین روز سال جاری و در پیام نوروزی خود از انتخابات پیش‌رو صحبت و اهمیت آن را بیان کردند لذا با توجه به این تاکید و اهمیت آن همه‌ی مردم باید پای کار انتخابات بیایند.

وی افزود: اگر تأکیدات مقام معظم رهبری و اتفاقات اخیری که در دنیا در حال رخ دادن است را کنار هم بگذاریم اهمیت انتخابات پیش‌رو را متوجه خواهیم شد علاوه بر آن در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را داریم که از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: امروز اتفاقاتی در دنیا در حال رخ دادن است که یک مجلس انقلابی را برای جمهوری اسلامی ایران می‌طلبد چرا که ما ماجرای برجام را فراموش نمی‌کنیم که در مقابل دنیا دستانمان را خالی کردند.

حمیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن مجلس کنونی، تاکید کرد: وقتی گفته می‌شود مجلس انقلابی به این معنی نیست که تمام افراد حاضر در مجلس انقلابی هستند، بلکه خط و مشی و قانون گذاری مجلس یک جریان انقلابی است؛ بنابراین باید مردم با حضور خود یک مجلسی قوی‌تر از مجلس کنونی رقم بزنند چرا که چنین مجلسی یکی از ضروریت‌ها و نیاز جامعه امروز ایران است.

کد خبر 722502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.