افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۲ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: بیست‌وششمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی فردا (چهارشنبه) با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان برگزار می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان فردا _چهارشنبه چهارم بهمن_ در قالب بیست‌وششمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان، افزود: اصلاح مقطع عرضی رینگ از کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ به طول ۳ کیلومتر و مبلغ پیمان اولیه آن بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدت پیمان پروژه تعریض رینگ چهارم حدفاصل تقاطع سردار سلیمانی تا تقاطع رضوان شش ماه و توسط سازمان عمران شهرداری این کلان‌شهر است.

زمانی با اشاره به پروژه خیابان گل‌ها، گفت: برای آزادسازی مسیر اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد تومان هزینه شد و مبلغ عمرانی آن ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه دارای پیاده‌رو، مسیر دوچرخه‌سواری و فضای سبز است و رفیوژ میانی فضای سبز خیابان ۱۵ متر در نظر گرفته شده است، همچنین عرض آسفالت در هر طرف ۱۱.۵ متر است.

کد خبر 722491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.