تمام ایران به شهید «حاج صادق امیدزاده» افتخار می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: نه تنها استان کرمانشاه به شهید والامقام «حاج صادق امیدزاده» می‌بالد و افتخار می‌کند بلکه تمام ایران، جبهه مقاومت، دنیای اسلام و همه محرومان عالم به چنین شخصیت باعظمتی می‌بالند و افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج حبیب الله غفوری امروز _سه شنبه سوم بهمن_ در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید حجت الله امیدزاده «حاج صادق امیدوار» اظهار کرد: مجلس وداع با دردانه عزیزی است که در زمین ناشناخته بود، اما در آسمان معروف و حقیقتاً شهدا اینچنین هستند.

وی با بیان اینکه مقام بلند شهید را جز خداوند متعال نمی‌تواند توصیف کند، افزود: مقامی که شهید به آن می‌رسد مقام قرب الهی است. اعمال نیکی مانند انفاق و صله‌رحم انسان را به مقام قرب نزدیک می‌کند و بنده سپس می‌رسد به مقام فنا که فقط خدا را می‌بیند و این همان لحظه شهادت است. انسان در لحظه شهادت به‌گونه‌ای از تعلقات جدا می‌شود که دیگر امکان ماندنش در این عالم نیست، زیرا همه وجودش نور و معنا می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با مروری‌بر مجاهدت‌های شهید «حاج صادق امیدزاده» خاطرنشان کرد: نه تنها استان کرمانشاه به این شهید والامقام می‌بالد و افتخار می‌کند بلکه تمام ایران، جبهه مقاومت، دنیای اسلام و همه محرومان عالم به چنین شخصیت باعظمتی که رژیم صهیونیستی و اربابش را زیر پا له کرده و نفس دشمن را گرفته بود، می‌بالد و افتخار می‌کند.

غفوری خطاب‌به روح مطهر این شهید والامقام، عنوان کرد: ای شهید عزیز، ما امشب با شما و فرمانده و هم‌رزمان شریفتان و همه شهدای مقاومت پیمان می‌بندیم که میراث گران بهای شما را چون جان، گرامی بداریم و تا آزادسازی قدس شریف، لحظه‌ای از پا ننشینیم.

وی افزود: خطاب به دشمن می‌گوئیم که دیوانه شده‌ای و دست به هر کاری می‌زنی که خودت را نجات بدهی، اما بدان که نابودی تو بسیار نزدیک است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: مجلس وداع با دردانه عزیزی است که در زمین ناشناخته بود، اما در آسمان معروف و حقیقتاً شهدا اینچنین هستند.

کد خبر 722473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.