شرکت تعاونی تاکسی داران درون شهری در سمنان راه‌اندازی شود

استاندار سمنان گفت: راه‌اندازی شرکت تعاونی تاکسی داران درون شهری در راستای پیگیری مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان امری حائز اهمیت است که باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در نشست بررسی مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی درون شهری سمنان اظهار کرد: راه‌اندازی شرکت تعاونی تاکسی داران درون شهری در راستای پیگیری مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان امری حائز اهمیت است که باید انجام شود.

وی افزود: مسائل، موارد و مباحث مطرح شده توسط رانندگان تاکسی درون شهری در این جلسه، بررسی، پیگیری و رسیدگی می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات تاکسی‌های درون شهری به مسافران و شهروندان باید به صورت جامع و گسترده در تمام اقصی نقاط سطح شهر صورت بگیرد.

هاشمی تصریح کرد: رانندگان تاکسی درون شهری با توجه به جامعه مخاطب و هدف وسیع و گسترده خود، می‌توانند در راستای درخشیدن نام استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفند و تحقق مشارکت قوی، نقش‌آفرینی مطلوبی داشته باشند.

به گزارش ایمنا، نشست بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با رانندگان تاکسی درون شهری سمنان به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد. در این نشست مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون عمرانی فرماندار سمنان، شهردار سمنان، رئیس اتاق اصناف، تعدادی از مدیران کل اجرایی استان و تعدادی از رانندگان تاکسی نیز حضور داشتند.

کد خبر 722452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.