پایان عملیات عمرانی تقاطع همسطح خیابان قدس در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات تقاطع همسطح خیابان قدس به خیابان بهشت در این منطقه هم‌زمان با میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) به اتمام رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایان عملیات تقاطع همسطح خیابان قدس به خیابان بهشت اظهار کرد: هم‌زمان با ایام میلاد با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و روز پدر عملیات تقاطع همسطح خیابان قدس به خیابان بهشت در این منطقه به اتمام رسید.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اثرگذار و حائز اهمیت منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، احداث تقاطع همسطح (چهار راه) خیابان شهید اشرفی اصفهانی برای اتصال خیابان قدس به خیابان بهشت است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های مردمی و نیاز کارشناسی در راستای روان‌سازی عبور و مرور و باز شدن گره ترافیکی علاوه‌بر آزادسازی و بازگشایی گلوگاه‌های موجود تصریح کرد: عملیات اجرایی و نصب تجهیزات ترافیکی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در دستور منطقه قرار گرفته است.

محمدحسینی اضافه کرد: در حال حاضر تمام آزادسازی‌ها و عملیات عمرانی شامل اصلاح هندسی، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی به اتمام رسیده است و با نصب دوربین‌ها، چراغ راهنمایی و سایر علائم ترافیکی در بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 722443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.