مادران شهدا ۲ نقش مادری و قهرمان‌پروری را به خوبی انجام دادند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مادران شهدا دو نقش مادری و قهرمان‌پروری را به خوبی انجام دادند و امروز ما مدیون این مادران هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی، امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در اجلاسیه مادران قهرمان‌پرور که به مناسبت تکریم از مادران شهدا در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز عزت و سربلندی ایران ما و رشد و تعالی و پیشرفت آن در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید این سرزمین بوده است.

وی با بیان اینکه شهدای ما امروز همچون نوری در عالم می‌درخشند، افزود: امروز همه افتخار و توفیقات ما در ایران اسلامی و کشورهای جهان به برکت امامین انقلاب اسلامی است که پرچمدار این نهضت الهی و نورانی هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز به وجود خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و همه کسانی که در راه سربلندی این نظام الهی و نورانی قدم برداشتند افتخار می‌کنیم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: مادران شهدا دو نقش مادری و قهرمان‌پروری را به خوبی انجام دادند و امروز ما مدیون این مادران هستیم.

مادران شهدا به معنای واقعی کلمه قهرمان هستند

حجت‌الاسلام طاها توکلی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر جامعه‌ای آباد است و به سعادت رسیده به دلیل وجود مادران فداکار و آگاه است، تصریح کرد: قدرتی که مادران شهدا دارند برگرفته از ایمان، توحید و دلدادگی است که به معنای واقعی کلمه قهرمان هستند.

وی ادامه داد: مادران قهرمان‌پرور ایران اسلامی به اعتبار مکتب نجات بخش اسلام و گفتمان امام در دوران معاصر، مفاهیم مقدسی همچون عزت و اخلاق را ترجمان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در تمام نوسانات ۴۵ سال گذشته خدشه و اخلالی در پایداری و میثاقی که مادران بسته‌اند ایجاد نشده و به برکت این پایداری، ما شاهد تقابل مفهوم واقعی مادر هستیم نسبت به کسانی که می‌خواستند معنای مادری را مصادره کرده و مادر را به عنوان ابراز به جهانیان معرفی کنند.

حجت‌الاسلام توکلی تصریح کرد: ۱۰۶ روز از جریان تهاجم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه می‌گذرد و بالغ بر ۲۵ هزار نفر از مردم این شهر شهید شده‌اند اما مادر قهرمان فلسطینی و باورمند به مسلک شافعی، وقتی که با فرزند شهید خود روبرو می‌شود با اعتقاد امیدبخش و توجه به مفهوم مادر، خون فرزند خون را تقدیم امام حسن و حسین می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمنان حذف مفهوم مادر و خانواده است تا نسل خدامحور و عزتمند را تربیت نکنند اما خیال باطل دارند چون مادران نسل جدید ما با تربیت و تعالی فرزندانشان و یادآوری آموزه‌های دینی، رسالت خود را در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و گفت: مشارکت فراگیر و حداکثری در انتخابات، قدرت آفرین بوده است و تأیید همه دستاوردهای ۴۵ ساله نظام است و قدرت چانه‌زنی مسئولان ما را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برد.

کد خبر 722412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.