بودجه سال‌جاری شهرداری‌های استان بالغ بر ۳,۸۰۰ میلیارد تومان است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: بودجه مصوب ۳۶ شهرداری استان در سال‌جاری بالغ بر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمحسن حسینی، ظهر امروز – سه‌شنبه سوم بهمن- در دوره آموزشی تنظیم بودجه و دفترچه عوارضی سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی استان بود که در آن به موضوعاتی نظیر نظم و انضباط بودجه مالی شهرداری‌ها و یکپارچگی تعرفه عوارضی پرداخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه چنین دوره‌های آموزشی به نفع شوراهاست، افزود: دوره آموزشی تنظیم بودجه باعث افزایش سطح آگاهی و جلوگیری از اصراف اعتبارات هزینه‌ای می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بودجه مصوب ۳۶ شهرداری استان را بالغ بر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه بسیاری از شهرداری‌ها با توجه به موضوع درآمدهای عملیاتی و مستمر و کمک‌های دولتی، با گذشت ۹ ماه از سال میزان بودجه آنها نسبت به درآمد افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: هرساله بودجه و دفترچه عوارضی به تصویب شورای اسلامی شهر می‌رسد و شهرداری هم موظف است پس از طی مراحل تا پانزدهم بهمن از مراجع قانونی اطلاع‌رسانی عمومی را انجام دهد.

حسینی در خاتمه یادآور شد: آموزش و آگاهی شوراها در برنامه‌نویسی و بودجه، عملکرد شهرداری‌ها را ارتقا و رضایتمندی مردم را افزایش می‌دهد.

کد خبر 722392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.