نصب دوربین در خروجی بزرگراه‌ها در مرحله آزمایش است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نصب دوربین در خروجی بزرگراه‌ها در مرحله تست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، احسان مؤمنی امروز - سه‌شنبه سوم بهمن‌_ با اشاره به اجرای طرح جناغی در معابر پایتخت، اظهار کرد: طرح جناغی‌ها در مبادی خروجی که از محورهای بزرگراهی محسوب می‌شود در حال اجرا است.

وی افزود: از آنجا که این طرح در میزان کاهش تصادفات و نظم بخشی به سطح محورهای بزرگراهی تأثیر داشت، یک‌ساله که شروع شده و ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تصادفات تغییر مسیر در هنگامی که همکاران طرح جناغی را اجرا می‌کنند، صفر است؛ بنابراین باید فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد تا زمانی که پلیس حضور ندارد خود مردم این طرح را اجرا کنند.

مؤمنی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا در ورودی طرح جناغی‌ها دوربین ثبت تخلف نصب شود، اضافه کرد: البته در دو مکان دوربین نصب شده است و در حال تست‌های آزمایشی قرار دارد تا بتوانیم ایرادات کار را رفع کنیم تا طرح جناغی‌ها مجهز به دوربین ثبت تخلف شود.

وی تصریح کرد: طرح جناغی یکی از راهکارهای پلیس برای اجازه ندادن گردش به صورت نادرست به رانندگان است، زیرا بعضی از رانندگان در خروجی بزرگراه‌ها بدون رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق و وقت دیگران در نقطه صفر، گردش‌های نامناسبی انجام می‌دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران ادامه داد: این اقدام باعث سد شدن راه دیگر خودروها و تصادف می‌شود، لاین‌های مختلف یک بزرگراه درگیر ترافیک خروجی می‌شود و در نهایت تمام بزرگراه دچار مشکل خواهد شد.

کد خبر 722364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.