رسالت اجتماعی صنایع بزرگ اصفهان حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: رسالت اجتماعی صنایع بزرگ و صنعتی اصفهان حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا و مشارکت و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شاخص آلودگی هوا، چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی این کلان‌شهر تاریخی را مانع دستیابی به توسعه پایدار دانست و اظهار کرد: رسالت اجتماعی صنایع بزرگ صنعتی، حمایت و مشارکت در طرح‌های آلودگی هوای اصفهان با هدف بهبود زیست شهری است.

وی رویکرد توسعه حمل‌ونقل پاک را از برنامه‌ها و سیاست‌های اولویت‌دار مدیریت شهری دانست و ادامه داد: ایجاد شبکه و تسهیل دسترسی، توسعه کمی و کیفی و توجه به ایمنی و امنیت از مؤلفه‌های گسترش استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل پاک است که می‌تواند علاوه بر رفع نیازهای شهروندان در سفرهای شهری شرایط قابل قبولی را در عبور و مرور و ترافیک هسته مرکزی شهر مهیا سازد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان فعالیت صنایع بزرگ و صنعتی در بسترهای اجتماعی را اقدامی شایسته و مهم دانست و گفت: مشارکت و همراهی این بخش می‌تواند به رشد و توسعه پایدار شهر تاریخی اصفهان، سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان کمک کند.

حق‌شناس با تاکید بر جایگاه اصفهان در کشور و اهمیت حفظ و نگهداری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، توسعه حمل‌ونقل پاک در شهر اصفهان را یک ضرورت مبتنی بر نیاز عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و حمایت صنایع بزرگ شاهد تسریع در دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از هر ظرفیتی برای توسعه این بخش و ترویج استفاده از حمل‌ونقل غیرآلاینده با احترام استقبال می‌کند.

کد خبر 722346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.