آغاز ساخت محله الگوی ۱۲ هکتاری در جنوب غرب پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از توجه به فناوری‌های نوین در ساخت محلات الگو خبر داد و گفت: ساخت یکی از محلات الگو در منطقه ۱۹ شهرداری در مقیاس ۱۲ هکتار آغاز شده است و ساخت چند محله دیگر نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی هدایت امروز _سه‌شنبه سوم بهمن‌_ پیرامون آخرین وضعیت ساخت محلات الگو اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری به موضوع ساخت محلات الگو ورود کردیم زیرا تولید مسکن در قالب محلات الگو است تا خدمات را در کنار مسکن تأمین کنیم.

وی افزود: در ساخت محلات الگو به فناوری‌های نوین، سرعت ساخت، معماری سبز، استفاده از پساب فاضلاب، انرژی‌های نو، پنل‌های خورشیدی، بالکن و حیاط ۲۰ تا ۲۵ متر مربعی توجه شده است تا کیفیت زندگی در محلات الگو افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به موضوع مسجدمحوری در محلات الگو شده است تا محلات الگو مسجدمحور باشند، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که نظام محله‌محوری را در پروژه‌ها پیش ببریم.

هدایت اضافه کرد: ساخت یکی از محلات الگو در منطقه ۱۹ شهرداری در مقیاس ۱۲ هکتار آغاز شده است و ساخت چند محله دیگر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از کامل‌ترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در محله نفرآباد نیز مسکن الگو احداث می‌کنیم و خدمات نیز در حال افزایش است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: دولت را پای کار آوردیم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت است، انجام شود.

هدایت اضافه کرد: گروه‌های مؤثری که از نفرآباد رفته بودند، بازگشتند و در حال سرمایه‌گذاری هستند،؛ امید می‌رود نفرآباد به شکل درستی بازآفرینی شود.

کد خبر 722344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.