بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری در کمیسیون‌های شورای شهر یزد آغاز شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آغاز برگزاری جلسات در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر یزد پیرامون بودجه ۱۴۰۳ گفت: لایحه بودجه شهرداری یزد با جزئیات بررسی می‌شود و از نظرات متخصصین و مشاورین نیز در آن بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، عزیزالله سیفی اظهار کرد: پس از تحویل بودجه ۱۴۰۳ شهرداری توسط شهردار در صحن علنی شورا، کمیسیون‌های تخصصی بودجه تشکیل و در حال بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری هستند.

وی افزود: در کمیسیون بودجه نیز از سایر اعضای شورا دعوت شده است تا در این کمیسیون حضور داشته باشند و به بررسی اولین و مهم‌ترین بخش بودجه که بحث عوارض است پرداخته شود.

سیفی ادامه داد: مطابق قانون، شورا باید تا ۱۵ بهمن ماه، عوارض در کمیسیون بررسی و تصویب همچنین به فرمانداری ارسال شود و به اطلاع عموم برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در کمیسیون بودجه بخش‌های مختلف عوارض در حال بررسی است و سعی داریم به مناطق کم توسعه یافته شهر، توجه ویژه‌ای شود و عوارض سنگین تحمیل نشود و با نهایت دقت عوارض تأیید می‌شود.

سیفی ادامه داد: از کل بودجه پیشنهادی بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال معادل ۲۹ درصد کل بودجه در بخش جاری و افزون بر ۳۹ هزار ریال معادل ۷۱ درصد در بخش عمرانی و سایر مصارف پیش‌بینی شده و جزئیات این بودجه در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد بررسی شده و حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری پس از طرح در کمیسیون‌ها و تصویب جهت اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

کد خبر 722271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.