خادمان کاروان اهالی بهشت در یک پویش فرهنگی شرکت کردند

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: کاروان اهالی بهشت به مدت ۱۲ روز از سراسر استان اصفهان گذر کرد و خادمان کاروان اهالی بهشت در یک پویش فرهنگی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار محمد هاشم‌پور شامگاه دوشنبه _دوم بهمن_در آئین تجلیل از خادمان کاروان اهالی بهشت اظهار کرد: از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهدای آن مربوط به لشکر امام حسین (ع) بوده و این افتخاری برای لشکر امام حسین (ع) است.

وی افزود: کاروان اهالی بهشت به مدت ۱۲ روز از سراسر استان اصفهان گذر کرد و در این مدت شهدا میان شهرستان‌ها، روستاها، محله‌ها، مساجد و هیئات تقسیم می‌شدند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تاکید کرد: کاروان اهالی بهشت حدود ۲۱۰۰ کیلومتر از محله‌های اصفهان، شهرستان‌ها و روستاها گذر کرد و به نوعی یک کاروان نور بود و تمام شهروندان استقبال خوبی از این شهدا داشتند.

سردار هاشم‌پور گفت: خادمان کاروان اهالی بهشت در یک پویش فرهنگی شرکت کردند و تمام مردم باید آماده حضور در مسیر شهدا باشند.

وی ادامه داد: شهرداری، استانداری و بسیج اصفهان استقبال ویژه‌ای از این کاروان داشتند و سعی کردیم تا در این کاروان از نیروهای جوان و تازه نفس استفاده کنیم.

کد خبر 722269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.