خلاصه بازی تاجیکستان و لبنان + فیلم

تیم ملی فوتبال تاجیکستان با یک کامبک دیدنی مقابل لبنان دوم گروه اول جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در یکی از دیدارهای همزمان در دور سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه اول، امشب _دوشنبه دوم بهمن_ تیم‌های فوتبال لبنان و تاجیکستان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به قضاوت «مهند قاسم سارای» به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دراماتیک تاجیکستان به پایان رسید.

این دیدار که بسیار پرحاشیه بود با چند اتفاق عجیب همراه شد. تاجیکستان در دقیقه ۵+۴۵ توسط «شرونی» به گل دست پیدا کرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، این گل آفساید اعلام شد. در دقیقه ۴۹ نیمه‌دوم باسل جرادی هافبک لبنان با ضربه دقیق از کنج محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه کاظم الزین بازیکن لبنان در دقیقه ۵۶ در ابتدا بخاطر خطا با کارت زرد جریمه شد اما پس از مشورت داور با کمک داور ویدئویی، با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. سپس در ۷۱ علیشر ژالیوف برای تاجیکستان گلزنی کرد که این گل هم مردود شد.

این حملات برای تاجیک‌ها همچنان تداوم داشت تا در دقیقه ۸۰ بالاخره پرویژون عمربائف بازی را برای این تیم به‌تساوی کشاند و در دومین دقیقه وقت‌های اضافه نورودین خمروکولوف گل پیروزی‌بخش تاجیکستان را وارد دروازه لبنان کرد تا با کسب سه امتیاز مهم، جای چین و لبنان را در جایگاه دوم جدول گرفته و به مرحله یک‌هشتم نهایی برود که باید با تیم اول گروه سوم که احتمالاً به ایران برخورد خواهد کرد.

خلاصه بازی تاجیکستان و لبنان:

کد خبر 722261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.