خلاصه بازی قطر و چین + فیلم

تیم ملی فوتبال قطر سومین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را هم با پیروزی مقابل چین به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال قطر و چین امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در چارچوب سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و با قضاوت عبدالله جمالی بایکدیگر تقابل کردند که این دیدار با پیروزی قطر به پایان رسید.

کشور میزبان با پیروزی سه بر صفر مقابل لبنان و برتری یک بر صفر در برابر تاجیکاستان، صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی را پیش از این دیدار قطعی کرده بود و تیم ملی فوتبال چین هم در دو بازی قبل نه گلی زد و نه گلی خورده بود اما با همین نتیجه سوم گروه اول بود.

شاگردان الکساندر یانکوویچ صربستانی امیدوار بودند که بتوانند طلسم گلزنی و پیروزی در این جام را بشکنند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شوند و قطر هم به‌دنبال ادامه پیروزی‌ها بود تا در نهایت بتواند از عنوان قهرمانی در خانه دفاع کند و در نهایت میزبان با تک‌گل حسن الهیدوس در دقیقه ۶۶ به سومین پیروزی متوالی‌اش رسید.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال قطر که صدرنشینی و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده بود با ۹ امتیاز از سه‌بازی باید در اولین بازی مرحله حذفی با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های سوم (هنگ‌کنگ)، چهارم (اندونزی) یا پنجم (اردن، کره‌جنوبی و بحرین) دیدار کند.

تیم ملی فوتبال چین هم با کسب دو تساوی متوالی بدون به‌ثمر رساندن و دریافت حتی یک‌گل در جایگاه سوم ایستاده بود و در آخرین بازی شکست را هم تجربه کرد، باوجود همین باخت و به‌لطف شکست لبنان شانس این را خواهد داشت به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم مرحله گروهی جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کند که البته در پایان بازی‌های مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

خلاصه بازی قطر و چین:

کد خبر 722248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.