شکست‌ناپذیری ایران برابر امارات در تقابل‌های رسمی

تیم ملی ایران امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی به مصاف امارات می‌رود که تاکنون مقابل این تیم در بازی‌های رسمی بازنده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون در ۱۸ دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ۱۴ برد برای ایران، یک برد برای امارات و سه تساوی ثبت شده است. در این ۱۸ دیدار ۳۰ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم ایران و ۴ گل سهم امارات بوده است.

ایران و امارات در تاریخ جام ملت‌های آسیا تاکنون پنج بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ایران چهار دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است و یک دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است تا تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا برابر امارات شکست‌ناپذیر باشد.

پنج دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر امارات با پیروزی ایران به پایان رسیده است و جالب اینکه ایران در هیچ‌کدام از این پنج دیدار گل نخورده است. چهار برد از پنج برد اخیر ایران برابر امارات با نتیجه یک بر صفر رقم خورده است.

همچنین تیم ملی ایران در تقابل‌های رسمی برابر امارات هیچ‌گاه بازنده نبوده است و تنها شکست ایران برابر امارات به یک بازی دوستانه در سال ۱۳۷۶ بازمی‌گردد.

آمار و ارقام رویارویی‌های ایران و امارات به شرح زیر است:

شکست ناپذیری ایران برابر امارات در تقابل‌های رسمی

کد خبر 722243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.