المپیاد فیلمسازی باعث بزرگ فکر کردن نوجوانان می‌شود

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: هرچند نوجوانان برای اولین بار برای فیلمسازی ثبت‌نام کردند اما اساتید و فیلمسازان حرفه‌ای قبول کردند در هیئت انتخاب و مربی‌گری این رویداد شرکت کنند که اتفاقی مبارک است چرا که نوجوانان را برای مسیر بزرگ فکر کردن آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید زین‌العابدین شامگاه دوشنبه _دوم بهمن_ در آئین اختتامیه هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اظهار کرد: چهارسال پیش بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و مسیر سینمای کودک و نوجوان کمی نحیف و تولیدات کم شد و در ادامه جشنواره فیلم کودک و نوجوان به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از چهار سال در تابستان سال جاری تصمیم بر این شد همدلانه جشنواره کودک و نوجوان را احیا کنیم، افزود: در این مسیر همدلی و یک‌دلی فوق‌العاده‌ای رقم خورد و جشنواره سی‌وپنجم با فیلم‌های خوبی برگزار شد که تعدادی از آن‌ها نیز در جشنواره فجر حضور دارند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره با آمار ثبت‌نام کنندگان در المپیاد فیلمسازی عنوان کرد: جشنواره فیلم کودک پایان قصه نبود بلکه آغاز این مسیر بود که فیلمسازان برای رونق سینمای کودک قدم بگذارند و نکته قابل توجه در این مسیر آن است که خود نوجوانان نیز به این مسیر ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نوجوانان در این مسیر فکر کردن، ایده‌پردازی، تولید و نمایش افکارشان را یاد می‌گیرند، خاطرنشان کرد: امشب به جایی رسیدیم که المپیاد نوجوان پس از چندین سال حضوری و مستقل برگزار شد و امیدواریم این مسیر شیرین‌تر نیز بشود.

زین‌العابدین بیان کرد: هرچند نوجوانان برای اولین بار برای فیلمسازی ثبت‌نام کردند اما اساتید و فیلمسازان حرفه‌ای قبول کردند در هیئت انتخاب و مربی‌گری این رویداد شرکت کنند که اتفاقی مبارک است چرا که نوجوانان را برای مسیر بزرگ فکر کردن آماده می‌کند.

کد خبر 722230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.