افزایش ۲۰ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در جریان ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری ​مقدار دو میلیون ۸۸۲ ​هزار لیتر سوخت ​هواپیمایی ATK در سطح استان مصرف شده است که بیانگر افزایش ۲۰ درصدی مصرف این فرآورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی ظهر امروز دوشنبه _دوم بهمن ماه_در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در جریان ۱۰ ماهه گذشته سال جاری مقدار دو میلیون ۸۸۲ هزار لیتر سوخت هواپیمایی ATK در سطح استان مصرف شده است که بیانگر افزایش ۲۰ درصدی مصرف این فرآورده است.

مدیر منطقه اردبیل عملکرد شرکت در امر سوخت رسانی را مطلوب ارزیابی کرد، گفت: با مقایسه مصرف سوخت هواپیمایی ATK در ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین مدت، آمار بیانگر افزایش ۱۴ درصدی در تعداد پروازها و افزایش ۲۰ درصدی در مصرف سوخت هواپیمایی است.

مدنی افزود: سوخت رسانی به ناوگان هواپیمایی از مسئولیت‌های حساس و استراتژیک شرکت محسوب شده و می‌بایست با دقت و نظارت جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استان اردبیل دارای دو فرودگاه است که فرودگاه بین المللی اردبیل در ۱۵ کیلومتری شهر اردبیل و در جاده اردبیل آستارا و فرودگاه شهدای نیز در شمال استان و در شهرستان پارس آباد مغان واقع شده است.

کد خبر 722194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.