شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهریران حضور پررنگی دارد

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ماهیت اصلی این نمایشگاه تقویت همکاری شهرداری‌ها و ادارات و سازمان‌های مرتبط آن در سطوح تخصصی با یک دیگر و انتقال تجربیات است.

مهدی مطیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تهران در حاشیه نمایشگاه «شهریران» اظهار کرد: فلسفه برگزاری نمایشگاه‌ها، همیشه ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات به مخاطبان و ایجاد شبکه ارتباطی میان صاحبان خدمات و کالاها بوده و نمایشگاه شهریران نیز بر همین اصل برگزار شده و ماهیت اصلی آن، تقویت همکاری شهرداری‌ها و ادارات و سازمان‌های مرتبط آن در سطوح تخصصی با یک دیگر و انتقال تجربیات است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال تلاش شد تا تجارب موفق شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف اعم از هوشمندسازی، پسماند، آتش نشانی و به طور خاص، اقدامات فرهنگی و اجتماعی حوزه ارتباطات به مخاطبان ارائه شود که این خدمات برای سایر شهردارها نیز حائز اهمیت بود و جلسات مشترک و مؤثری برای انتقال این تجربیات در نمایشگاه برگزار شد.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به حضور پررنگ شهرداری اصفهان در نمایشگاه‌های مرتبط با امور شهری و شهروندی افزود: تلاش شده تا شهرداری اصفهان در نمایشگاه‌های ملی و استانی مرتبط با امور شهری حضوری پررنگ داشته باشد تا بستری مناسب برای انتقال تجربیات، تقویت ارتباطات و همکاری مشترک بین سطوح مختلف سازمانی این شهرداری با سایر شهرداری‌ها فراهم شود زیرا که معتقدیم بسیاری از تجارب در پی سال‌ها تلاش و مطالعه حاصل شده و کسب آن برای شهرداری‌های کوچک‌تر نیازمند صرف زمان و سرمایه گذاری بالا است.

مطیعی‌فر خاطرنشان کرد: در نمایشگاه شهریران با شعار نمایشگاهی برای تعالی و مدیریت شهری، این بستر مهیا شده که با رقابتی کردن خدمات مدیریت شهری در تمام کشور، بستری برای تعالی بخشی به خدمات کشور و یک جریان رقابتی برای تعالی خدمات در کل کشور از لحاظ مدیریت شهری ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه شهریران، سقفی است برای گردهم آمدن تمام فعالان اکوسیستم اقتصاد و خدمات شهری، زیرساخت، حمل و نقل و ترافیک شهری، هوشمندسازی شهری، انرژی‌های نو و تجدید پذیر و محیط زیست است تا ضمن تعامل سازنده با یکدیگر، چالش‌های کلان پیش روی شهرهای ایران را برطرف سازند.

این نمایشگاه ضمن معرفی دستاوردهای و خدمات شرکت‌های فعال در حوزه شهری، سعی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، خدمات شهری را با دانش روز پیوند بزند.

نمایشگاه شهریران از دیروز اول بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است و تا سوم بهمن نیز ادامه دارد.

کد خبر 722186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.