۲ عضو شورای شهر سرپل‌ذهاب سلب عضویت شدند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دو عضو شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب به دلیل تخلف سلب عضویت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدرالله بابلی امروز _ دوشنبه دوم بهمن_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه تحلیف «بهرام اکبری» و «کیوان امینی» دو عضو شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تخلف دو فرد مزبور پرونده کیفری نسبت به جرایم رخ داده در شورای شهر و شهرداری تشکیل و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه به عنوان ضابطان قضائی نسبت به قسمتی از پرونده برای متهمین کیفر خواست صادر شد.

وی افزود: با توجه به داشتن سمت دولتی برای تعدادی از متهمین پرونده برابر نص قانون درخواست تعلیق آن‌ها از فعالیت شغلی از مراجع ذیصلاح شده که بر این اساس این دو عضو شورا نیز برکنار شدند.

فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: با توجه به برکناری دائم این دو عضو، «شیرزاد صیدی» و «مسعود مروتی» از اعضای علی‌البدل به عنوان جایگزین این افراد عضو شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب شدند.

بابلی با قدردانی از دستگاه قضائی در راستای مقابله با تخلفات، ادامه داد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد و در راستای صیانت از حقوق شهروندان و بیت‌المال و انتظار به حق شهروندان از دستگاه قضا، با مرتکبان در هر جایگاه و موقعیتی برخورد قانونی می‌شود

کد خبر 722182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.