ترخیص بیش از ۱۳ هزار  وسیله نقلیه رسوبی در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان از ترخیص ۱۳ هزار و ۲۳۶ وسیله نقلیه رسوبی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: از ابتدای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی تاکنون دو هزار و ۶۳۷ دستگاه خودروی رسوبی و ۱۰ هزار و ۵۹۹ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در استان گیلان با استفاده از تسهیلات بسیار ویژه در نظر گرفته شده ترخیص شده است.

وی افزود: تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف در طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی حذف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با فراهم شدن نرم افزار و سخت افزارهای لازم امکان ارائه خدمات به متقاضیان در دفاتر پلیس +۱۰ امکان پذیر شده است.

این مقام انتظامی، شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک‌ساله و پرداخت اقساط ماهیانه برای ترخیص وسایل نقلیه رسوبی و امکان ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با اخذ تعهد کتبی در محل دفاتر پلیس +۱۰، بخشودگی سوابق دو برابر شده به اصل جرایم راهنمایی و رانندگی، امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد وسیله نقلیه، عدم استفاده و عدم تردد در معابر عمومی و امکان ارائه خدمات علاوه بر مالکین وسایل نقلیه به اشخاصی که در لحظه توقیف وسیله نقلیه را در اختیار داشته‌اند از مزایای مهم این طرح برشمرد.

کد خبر 722172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.