تسهیلات اشتغال بهزیستی مازندران تا پایان سال محقق می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: تسهیلات اشتغال بهزیستی مازندران تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدرحیم بخشی امروز_ دوشنبه دوم بهمن_ در نشست بررسی منابع جز ۳ و ۴ بند (ب) تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰ خدمت به افراد دارای معلولیت را موجب افتخار دانست و اظهار کرد: باید از این فرصت ارزشمند برای خدمات‌رسانی نهایت استفاده را ببریم و برای ارائه خدمات به گروه هدف بهزیستی، خصوصاً افراد دارای معلولیت سبقت بگیریم.

وی با اشاره به استعداد، کارآمدی و توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره، افزود: اشتغال یکی از زمینه‌های ورود به اجتماع است و باید زمینه را برای ورود فعال این عزیزان به چرخه اشتغال فراهم کنیم.

بخشی، آماده‌سازی شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی، برای دستیابی به استقلال همه‌جانبه و خصوصاً استقلال اقتصادی ضروری است، تصریح کرد: استقلال همه‌جانبه گروه هدف بهزیستی مرهون کسب شغل پایدار متناسب با شرایط موجود جامعه است.

مدیرکل دفترهماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران عنوان کرد: همکاری بیشتر بانک‌های عامل استان در توزیع اعتبارات با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال جهت تحقق تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال‌جاری لازم است.

وی ادامه داد: مقوله اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مددجویان بهزیستی بوده و این امر مستلزم همت و نگاه ویژه همه دستگاه‌ها است.

کد خبر 722159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.