نصب المان‌های تلفیقی در برنامه‌های نوروزی شهرداری زاهدان

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ۱۴۰۳، المان‌های تلفیقی نیز در سطح شهر زاهدان نصب خواهد شد.

نظیراحمد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون دو جلسه ستاد استقبال از بهار در شهرداری زاهدان برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این جلسات مقرر شد تعدادی از پارک‌های سطح شهر برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شوند و به همین منظور بازبینی سرویس‌های بهداشتی، تأمین آب شرب بهداشتی پارک‌ها، فراهم‌کردن امکان شارژ موبایل، آماده‌سازی نمازخانه‌ها و یا ایجاد فضایی برای نماز در دستور کار شهرداری‌های مناطق قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با بیان اینکه برای آمادگی شهر نیز اقداماتی آغاز شده و برنامه‌هایی نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: نظافت شهر، زیباسازی، رنگ‌آمیزی جداول و حذف نازیبایی‌ها، رنگ‌آمیزی دیوارها، شستشوی مبلمان شهری و غیره از جمله این اقدامات است.

وی گفت: هر منطقه نصب حداقل پنج المان نوروزی را در برنامه دارد و با توجه محدودیت منابع اعتباری سعی بر آن است تا از المان‌هایی استفاده شود که در طول سال نیز ماندگار باشد، همچنین با توجه به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، المان‌های تلفیقی نیز نصب خواهد شد.

هاشم‌زهی با اشاره به نصب سفره‌های هفت‌سین در میادین و بلوارها تصریح کرد: سیاه‌چادر عشایری که یکی از نمادهای استان است در ورودی‌ها و میادین اصلی شهر برپا خواهد شد و در این سیاه‌چادرها ارائه محصولات صنایع‌دستی و پذیرایی از مهمانان نوروزی بعد از اذان مغرب و همچنین راهنمایی مسافران نیز انجام می‌شود.

وی گفت: گل‌کاری بلوارها، پارک‌ها و میادین آغاز شده و ایجاد فرش‌های گل نیز در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: بخش پیاده‌راه بازار رسولی زاهدان که قطب اقتصادی و گردشگری استان و حتی منطقه بوده و مورد بازسازی قرار گرفته است، تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 722150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.