مجوز بهره‌برداری از ۵ دستگاه ناوگان اتوبوس به بخش خصوصی صادر شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز بهره‌برداری از پنج دستگاه ناوگان اتوبوس توسط بخش خصوصی با بررسی و تصویب شورای اسلامی شهر اردبیل صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سلامت صفری، امروز_دوشنبه یکم بهمن_ در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل از بهره‌برداری ناوگان اتوبوس توسط بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: لایحه واگذاری اتوبوس به بخش خصوصی توسط شورای شهر بررسی و تصویب شده و در خصوص نحوه به‌کارگیری و بهره‌برداری از ناوگان اتوبوس نیز تصمیم‌گیری شده است و مجوز پنج دستگاه به بخش خصوصی با شرایط اخذ تضمین برای واگذاری و تضمین در خدمت‌رسانی به قیمت روز و به شرط هوشمندسازی صادر شد.

وی ضمن اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در خصوص برف‌روبی در مجموعه شهرداری گفت: هنوز مردم در معابر کم‌عرض و کوچه‌ها با مشکل مواجه هستند و ضرورت دارد شهرداری در این خصوص نهایت تلاش خود را انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: نظارت بر مسائل مالی و حسابرسی از وظایف مهم شورای شهر است و در نودوهفتمین جلسه شورای شهر فرایند مربوط به حسابرسی سال ۱۳۹۹ و نگرانی از وضعیت آتی و لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص الحاقیه قرارداد حسابرسی سال ۱۴۰۰ فی مابین شورای شهر و مؤسسه حسابرسی منتخب بررسی شد و به تصویب رسید.

صفری با اشاره به اینکه در نهایت در این جلسه ۱۳ بند دیگر مربوط به لوایح تملک، توافق‌ها و واگذاری‌ها، خریدها و خدمات و نامه‌های واصل از فرمانداری بررسی و تصویب شد؛ افزود: لایحه ذخیره مرخصی پرسنل جمعی شهرداری اردبیل نیز جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه در خصوص لایحه صدور مجوز مبنی بر ضوابط تأسیس بهره‌برداری شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل درون شهری از ناوگان‌اتوبوس، مینی‌بوس و ون که توسط وزارت کشور ابلاغ شده بود؛ گفت: از ۱۶ دستگاه اتوبوس بیش ازپنج دستگاه آن به شرکت‌های خصوصی واگذار می‌شود.

کد خبر 722100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.