میدان عروج دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی میدان عروج (شش‌راه) در محله حصه خبر داد و گفت: این میدان بزرگ دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایان عملیات اجرایی میدان عروج (میدان شش راه) و خیابان سردار شهید منصور رئیسی اظهار کرد: میدان شش‌راه یکی از نقاط پرخطر منطقه ۱۰ بود که سال‌های زیادی به دلیل مشکلات از جمله آزادسازی اجرایی نشده بود، اما سال گذشته این پروژه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه، رفع خطر از این نقطه شهر انجام شد و ساماندهی خوبی در شمال شرقی منطقه ۱۰ صورت گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی پروژه میدان عروج تصریح کرد: حجم تردد خودروهایی که از سمت خاتون‌آباد و قهجاورستان وارد میدان عروج می‌شدند، موجب گره ترافیکی و مشکلات امنیتی و ایمنی شده بود که مدیریت شهری با ساماندهی و تعریض محور جدید خدمت بزرگی به شهروندان آن منطقه کرد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: میدان عروج برای چهار مسیر دسترسی ایجاد می‌کند که ساماندهی خیابان شهید رئیسی، میدان عروج تا حصه و مدرسه تا امام‌زاده قدس از جمله این دسترسی‌هاست و در دستور کار عمرانی این شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی گفت: مساحت میدان احداث شده حدود ۱.۶ هکتار است و فضای سبزهای کناری دو باند خیابان شهید رئیسی تا محله حصه بخش دیگر این پروژه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: احداث میدان عروج تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون در مراحل نهایی اجرای پروژه و روکش آسفالت، نصب علائم ترافیکی و روشنایی معابر است که درصدد هستیم تا دهه فجر آن را به پایان برسانیم و افتتاح شود.

صیرفی‌نژاد بیان کرد: این میدان کوچک در گذشته گره ترافیکی و ناایمنی فراوان برای عابران پیاده و خودروهای سواری داشت، اما هم‌اکنون آزادسازی گسترده، به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع انجام شده که ۱۰ هزار متر مربع آن فقط فضای داخلی میدان است.

کد خبر 722083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.