فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) احیا شد

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم گفت: در آستانه نیمه شعبان، فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌ طول هفت کیلومتر احیا شده و نورپردازی این معبر نیز تکمیل‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم امروز_ دوشنبه دوم بهمن_ در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری ضمن تشریح برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: تمهیدات ویژه برای ایام شعبانیه و گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با عید نوروز پیش‌بینی‌شده و اقداماتی چون بررسی وضعیت تسهیلات رفاهی در سطح شهر و مناطق هشتگانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی برگزاری مراسم نیمه شعبان را یک اقدام فراملی و استانی دانست و افزود: پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور ارائه خدمات رفاهی مناسب به زائران حرم کریمه اهل‌بیت و نمازگزاران مسجد جمکران انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم تصریح کرد: آذین‌بندی، تبلیغات محیطی، نورپردازی، فضاسازی مبادی ورودی شهر، نظافت سطح شبکه معابر، انتقال پسماندهای شهری، تأمین نیروهای نگه‌دارنده، آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و رسیدگی به تسهیلات رفاهی چون سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ازجمله اقداماتی است که در دستور کار مجموعه خدمات شهری قرارگرفته است.

اصفهانیان‌مقدم اضافه کرد: مراسم نیمه شعبان همچون سنوات گذشته با رویکرد مردم محوری با محوریت مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی پیش‌بینی‌شده تا شورونشاط در مناطق هشتگانه و پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه شهر قم، شهر قیام و اقامه است، ادامه داد: در راستای برگزاری چندین رویداد مهم در ایام پایانی سال و ایجاد شور نشاط و امیدآفرینی در شهروندان، انتظار می‌رود تا در برگزاری انتخابات شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: تصمیمات خوبی در حوزه خدمات شهری به‌منظور ساماندهی بوستان‌های شهر ازنظر تسهیلات رفاهی اخذشده است.

اصفهانیان‌مقدم تاکید کرد: اجرای اقداماتی در راستای تسهیلات رفاهی در حوزه خدمات شهری همچون خرید سرویس‌های بهداشتی سیار، تکمیل مسیر دسترسی بلوار آیت‌الله حکیم و توزیع و روکش آسفالت بلوار پشتیبان حدفاصل عمود ۲۸ تا ۶۶ از سال گذشته آغاز شده است.

وی از رضایت وزارت کشور از اقدامات مجموعه شهری شهرداری قم خبر داد و گفت: نصب پرچم در میدان آل یاسین، احیای فضای سبز و رفیوژ وسط بلوار پیامبر اعظم به طول ۷ کیلومتر و اجرای پروژه نورپردازی در این بلوار تکمیل و به پایان رسیده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: در تلاش هستیم با همکاری و هم‌افزایی مجموعه مدیریت شهری با توجه به برنامه مدون، در مراسم نیمه شعبان و مناسبت‌های پیش رو شاهد کارنامه موفق در حوزه خدمات شهری باشیم.

کد خبر 722066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.