آسفالت جاده نماگرد به داران به عنوان مطالبه بحق مردم انجام شد

فرماندار شهرستان فریدن از اجرای عملیات آسفالت جاده نماگرد به داران خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان مطالبه مهم مردم و مصوبه سفر استاندار محقق شد.

عزیزاله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های بسیار، آسفالت جاده نماگرد به داران که از مطالبات بحق شهروندان و از مصوبات سفر استاندار اصفهان بود، پیگیری و انجام شد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام توان متعهد به تحقق وعده‌های خود به شهروندان است، افزود: مسئولان شهرستان باید صادقانه در این مسیر قدم بردارند و دستگاه‌های اجرایی با حساسیت و دقت در پی پاسخگویی به مطالبات و پیگیر مسائل و مشکلات شهروندان باشند.

فرماندار شهرستان فریدن خاطرنشان کرد: مردم با دقت به علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و سرعت مطمئنه را در جاده رعایت کنند.

عباسی با اشاره به حوادث جاده‌ای که طی چند سال گذشته در سطح جاده‌های منطقه فریدن اتفاق افتاده است، اضافه کرد: بیشتر تصادفات مربوط به بی‌احتیاطی رانندگان است و با توجه به آسفالت این جاده از همه شهروندان درخواست می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه افراد جامعه یک وظیفه اخلاقی و اجتماعی است؛ از شهروندان در این زمینه درخواست داریم مسئولیت‌پذیر باشند و با رعایت قوانین به حفظ ایمنی خود و دیگران کمک کنند.

فرماندار شهرستان فریدن با بیان اینکه در بعضی موارد شاهد رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله سبقت غیرمجاز در جاده‌ها هستیم، تصریح کرد: بی‌اعتنایی و بی‌توجهی در رانندگی منجر به بروز تصادفات و آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌شود، البته قبول داریم کاستی‌هایی در جاده‌ها وجود دارد که با همدلی و هم‌افزایی مردم و دستگاه‌های اداری و اجرایی به مرور زمان رفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جاده نماگرد به داران به طول یک کیلومتر و ۵۰۰ متر ناایمن بود و تصادف‌های شاخ به شاخ بسیاری در این محور رخ می‌داد که در راستای تحقق مطالبات مردمی، پروژه دو بانده شدن این جاده را به پایان رسید.

کد خبر 722057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.