پارک خودرو در محل مخصوص معلولان بیشترین میزان جریمه را در پایتخت دارد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین میزان جریمه رانندگی و تخلفات ساکن معابر پایتخت، مربوط به پارک خودرو در محل مخصوص خودروی معلولان و جانبازان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی‌اصغر شریفی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین نوع جریمه‌ای که در مورد تخلفات ساکن که از نوع غیرمجاز است و بالاترین نرخی که قانون برای آن تعیین کرده و پلیس نیز متخلفان را اعمال قانون می‌کند، توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولان است.

وی افزود: در جدول تخلفات ساکن هیچ رقمی بالاتر از این نوع جریمه که مربوط به توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولان است، وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مبلغ این جریمه ۱۰۵ هزار تومان و گران‌ترین جریمه در میان تخلفات ساکن است که برای فرد متخلفی که اقدام به پارک و توقف خودرو در این کرده در نظر گرفته شده است.

شریفی تصریح کرد: پلیس با نصب تابلوی مخصوص در محل توقف و محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولان از رانندگان دیگر می‌خواهد که در این محل توقف نکنند، اما برخی رانندگان رعایت نمی‌کنند و مشکلاتی را برای این قشر آسیب‌پذیر ایجاد می‌کنند و عوامل پلیس هم مجبور هستند گران‌ترین نرخ تخلف از نوع تخلفات ساکن را برای این رانندگان متخلف در نظر بگیرید.

کد خبر 722035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.