به کسب ۲ سهمیه امیدواریم

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: می‌توان به کسب دو مدال در دو وزن ۷۶ توسط «الهه رزاقی» و ۸۷ توسط «کیانا مقصودی» امیدوار بود.

کورش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک پاریس اظهار کرد: همه وزنه‌برداران از آمادگی خوبی برخوردار هستند و در بهترین حالت آمادگی در دو سال اخیر خود به‌سر می‌برند، فقط «الهام حسینی» درگیر آسیب‌دیدگی شده است.

وی افزود: نزدیک شدن به صدر جدول خیلی سخت است زیرا که همه به دنبال کسب سهمیه هستند، می‌توان به کسب دو مدال در دو وزن ۷۶ توسط «الهه رزاقی» و ۸۷ توسط «کیانا مقصودی» امیدوار بود.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در خصوص سابقه نداشتن در کسب سهمیه المپیک در این رشته عنوان کرد: به‌دنبال کامل کردن چرخه المپیک سه نفر از وزنه‌برداران هستیم و برای دو نفری که ذکر کردم به امید خدا کسب مدال را خواهیم داشت تا برای نخستین‌بار این اتفاق صورت پذیرد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی وزنه‌برداری بانوان همچون دیگر رشته‌های ورزشی در این مدت با حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به‌دنبال کسب سهمیه المپیک است. دختران ایران در این یکسال در مسابقات گزینشی المپیک قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی، قهرمانی جهان در ریاض عربستان و قطر کاپ شرکت کردند تا بتوانند با افزایش رکورد شانس خود را برای المپیکی شدن امتحان کنند.

سیده الهام حسینی، ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز، نمایندگان وزنه‌برداری بانوان ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک هستند.

ملی‌پوشان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌کنند و پس از آن باید در اواسط فروردین در آخرین مرحله گزینشی المپیک یعنی جام جهانی تایلند حضور پیدا کنند. مسابقات قهرمانی آسیا از چهاردهم بهمن در ازبکستان آغاز خواهد شد.

کد خبر 721999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.