خیابان کوشش دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پایان عملیات اجرایی خیابان کوشش خبر داد و گفت: این خیابان دهه فجر سال جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث خیابان کوشش منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه خیابان کوشش به‌منظور رفع مشکل تردد شهروندان که همیشه با مشکل مواجه بودند؛ سال گذشته با عملیات اجرایی، خدماتی، ترافیکی و آزادسازی آغاز و تحویل پیمانکار شد که پس از یک وقفه کوتاه و رفع مشکلات مالی اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: این پروژه جزو مطالبات مردمی و از جمله خیابان‌های شریانی این منطقه، حدفاصل پل تمدن تا میدان (شش راه) است، که در دهه فجر سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این خیابان در حال رشد است و در آینده جمعیت زیادی را در خود جای می‌دهد و با توجه به شهرک‌سازی و احداث خانه‌های جدید، وسعت و عرض محورهای شریانی، آینده خوبی خواهد داشت.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بارگذاری‌های جدید و احداث بلندمرتبه‌سازی نیاز به احداث دسترسی‌ها را بیشتر کرده است که در آینده در این محل رونق بیشتر و دسترسی‌های بیشتری ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد ریالی اجرا شده است، گفت: طول این خیابان ۶۰۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است که در مراحل پایانی روکش آسفالت معابر و نصب علائم ترافیکی است و بهمن سال جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 721995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.