خلاصه بازی قرقیزستان و عربستان + فیلم

تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی مقابل قرقیزستان صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال قرقیزستان و عربستان‌سعودی امشب _یک‌شنبه یکم بهمن_ در چارچوب دومین بازی مرحله گروهی (گروه ششم) رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان بایکدیگر دیدار کردند و عربستان با کسب پیروزی در این بازی شش‌امتیازی شد تا نخستین صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی از گروه ششم لقب بگیرد.

تیم ملی فوتبال قرقیزستان در این مسابقه خیلی زود ده نفره شدند و عربستانی‌ها با بازیکنان بیشتری در محطوطه جریمه این تیم حضور پیدا می‌کنند و همین موضوع شرایط را برای گلزنی محمد کنو فراهم کرد، ارسال سعود عبدالحمید نزدیک شش قدم به محمد کنو رسید و او با ضربه بغل پا دروازه قرقیزستان را باز کرد.
قرقیزستان با دو بازیکن اخراجی اولین تیمی است که یک بازی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را با ۹ بازیکن به پایان رساند، آیزر آکماتوف و کای مرک دو بازیکنی بودند که در دقایق ۹ و ۵۳ از زمین اخراج شدند.
آیزر آکماتوف مدافع تیم ملی قرقیزستان با خطای خشنی که روی سامی النجمی انجام داد در ابتدا کارت زرد گرفت اما با بررسی VAR مشخص شد که ضربه او شدت بالایی داشته و از زمین مسابقه اخراج شد. دومین اخراجی قرقیزستان هم شباهت زیادی به اخراج اول داشت، تکل خشن کای مرک از پشت سر روی پای حسن تمبکتی با کارت زرد داور همراه بود و پس از بررسی صحنه داور مسابقه کارت زرد را با قرمز عوض کرد و این بازیکن هم از زمین مسابقه اخراج شد.
تیم ملی فوتبال عربستان که به حملات خود ادامه داد و از ۹ نفره بودن تیم ملی قرقیزستان هم بهره می‌برد باز هم در دقایق پایانی بازی به گل رسید تا با خیال راحت جشن صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را برپا کند. در دقیقه ۸۵ بازی شوت از راه دور فیصل الغمدی با اشتباه دروازه‌بان قرقیزستان به گل دوم عقاب‌های صحرا تبدیل شد.
خلاصه بازی قرقیزستان و عربستان:

کد خبر 721980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.