افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به ثبت تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر در سامانه منتاک، اظهار کرد: تاکنون ۱۹۱ پروژه در شهرستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است که با فاصله با سایر شهرستان‌ها، بیشترین پروژه‌ها مربوط به شهرستان بویراحمد است.

وی با بیان اینکه ۱۷۱ پروژه افتتاحی و ۲۰ پروژه در بخش کلنگ‌زنی در برنامه قرار دارند که پمپاژ آب هزار هکتار از اراضی نقاره‌خانه مهم‌ترین پروژه کلنگ‌زنی دهه فجر شهرستان است، افزود: اعتباری بیش از یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد که ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاحی و ۲۷۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های کلنگ‌زنی است.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بیشترین پروژه‌های دهه فجر مربوط به شرکت برق با ۴۹ پروژه است، فناوری اطلاعات ۲۹ پروژه، جهاد ۱۸، نوسازی و بخشداری مرکزی ۱۶ و شهرداری مادوان بیشترین پروژه‌ها را وارد سامانه منتاک کردند که در سر جمع عملکرد خوبی در بویراحمد داریم.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی هشت طرح تولیدی در دهه فجر دارد که طرح خوراک آبزیان یکی از مهم‌ترین آن‌ها است، ضمن اینکه با توجه به تنش آبی، دو تا سه پروژه مهم در خط انتقال آب مربوط به این حوزه است.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری ۷۰۰ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای استان انجام شده‌است.

وی در ادامه به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه با مشارکت بالای مردم در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نارضایتی مردم از عملکرد ما مسئولان نباید به پای نظام نوشته شود، گفت: طبق گفته آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه تعدادی از افراد در ادارات تخصصی کاری جز نه گفتن به مردم ندارند، هر چند نه صادقانه بهتر از مثبت بودن کاذب است، اما باید در راستای رفع مشکلات با استفاده از قانون گام برداریم.

وی ضمن گلایه از شرکت برق تصریح کرد: به کسی که پروانه ساخت دارد باید خدمات داده شود، اینکه اداره‌ای بگوید پروانه فلان اداره معتبر است و فلان اداره معتبر نیست پذیرفتنی نیست.

مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت خدمات‌رسانی برخی از ادارات راضی نیستند که امیدوارم این روند اصلاح شود.

وی خواستار همکاری ادارات برای برگزاری اردوی راهیان نور اقشار مختلف مردم شد و گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به خوبی انجام شد و در برگزاری اردوی راهیان دانشجویی نیازمند مشارکت هستیم و نباید فکر کنیم بسیج به تنهایی متولی راهیان نور است.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: شور و جهاد مضاعف برای ایجاد انتخاباتی باشکوه و جشن‌های انقلاب نیاز است که بخشی زیادی از این شور بر عهده ما مسئولان است.

کد خبر 721966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.