«پرداخت عوارض» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در حال فرهنگ‌سازی با موضوع اهمیت «پرداخت عوارض» هستیم که نصب طرح‌های آن از پایانه‌های شهر اصفهان آغاز شده است و در نهایت روی ۲۳۰ تابلوی شهری نقش می‌بندد.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تقاضای معاونت مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان یک گالری شهری در حال فرهنگ‌سازی با موضوع «پرداخت عوارض» است که روی تابلوها عبارت «ساختن شهر کار جمعی است» و «بدون پرداخت عوارض شهر ساخته نمی‌شود» نقش بسته است.

وی افزود: این طرح‌ها در حال تکمیل است و در حال حاضر از گالری پایانه‌های شهر آغاز شده است، سپس وارد گالری مترو می‌شود و نیمه دوم اسفند در قالب گالری شهری به پایان می‌رسد.

«پرداخت عوارض» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: فصلی که شهروندان عوارض خود را پرداخت می‌کنند، معمولاً آخر سال است که این پویش به نوعی یک یادآور و فرهنگ‌سازی این موضوع است.

سجادزاده با بیان به اینکه در سال جاری برای نخستین بار قبوض عوارض به‌صورت الکترونیکی ارسال می‌شود، گفت: مهم‌ترین نکته این است که شهروندان نباید منتظر حضور فیزیکی قبض عوارض باشند.

وی ادامه داد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان پنج طرح برای گالری پایانه و ۱۰ طرح برای گالری مترو در نظر گرفته است که پنج طرح آن به صورت پوستر و پنج طرح دیگر در قالب تبلیغات محیطی در ۱۳ ایستگاه مترو این کلان‌شهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

«پرداخت عوارض» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح از پانزدهم اسفند در قالب گالری شهری در سراسر شهر با ۲۳۰ تابلوی شهری به پایان می‌رسد.

کد خبر 721964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    جملات ونکات فرهنگی روی تابلوهای سطح شهر درسالهای اخیر خیلی نامفهوم است زیبانیستقابل مقایسه باسالهای اولی که شروع کرده بودید نیست بعضی از جمله ها واقعا زشت است مثلا جملات فرزند اوری یاهمین جملات اخیر درمورد استفاده از کیسه های نایلونی نه خط قشنگ است نه طرح ونه جمله مگر گرافیست باسواد خوش ذوق توی این شهر پیدانمیشه ؟؟؟